martes, 24 de septiembre de 2013

A on collons serà l'Albert? ...Segurament té nova pell

C.G2008. acríl·lic sobre tela.
L'Albert és un paio
un paio que pinta
des que em recordo pinta aquest paio
He vist diferents Alberts dins el mateix paio, una capa nova deixava enrere l'altre.
I llavors si te'l trobaves en aquell moment, brillava.

Avui que el sol ens deixa veure una lluna gran, avui he vist l'Albert
juliol de 2008, he tornat a cridar-li amb un xiulet, des del carrer
Puja, puja, que ja és obert
Bub, bub, estigues quiet.

Què passa titi, quan de temps, una abraçada, bub,bub, va passa quiet
deixa'l que no em molesta
No, que es posa molt pesat amb les visites

I què, què t'expliques, què estaves fent?
Preparo aquests quadres que al carrer penjaré
amb aquesta pega tan forta, que si no, no em duren res.

Al carrer els deixes penjats, allà sense més?
Per què no me'l dónes a mi o a un altre que volgués?

Tu no ets del carrer? Per tu també és
un ha de donar de qui rep, i al carrer l'he donat,
però ell m'ha donat molt més.

Quants penjaràs, tots aquests?
No fotis que aquest també?
Aquest és el tretzè, i just apareixes tu a voler que m'aturés.

1 comentario:

  1. Hi ha algú que em possa un +1 tal com penjo l'escrit, està clar que no l'ha llegit, està clar que no és humà.
    Serà mister blogger. Que em dona ànims.

    ResponderEliminar