viernes, 20 de septiembre de 2013

Mals costums

T.M 2009, C.G
Tinc mals costums que s'ajunten als errors. Sumen també moments en els quals em falta capacitat d'esforç, valentia, perseverança i altres que em deixo per no avorrir tan aviat.
Mals  costums que de vegades es defensen amb arguments creats per mi mateix, que fan que sigui una lluita silenciosa, o no, fins a arribar a vènçer o seguir lluitant, o sigui, convivint amb la mala costum, els seus plaers o gràcies, però també amb la decepció i moments de mal regust.

Quan dic mals costums dic malament, ja que pintem la nostra pintura, i intentem arribar allà on ens porta vés a saber quins motius, per tant allò que deixem córrer, allò que rebutgem no l' hauria de cal·lificar de dolent, sinó, potser un altre camí, com tants de possibles.

Els errors apareixen  diariament, cada dia analitzo més d'un. Sobretot a l'hora de manifestar pensaments precipitats, de falta de prudència i pau espiritual.

La falta de capacitat d'esforç apareix i és molt dolorosa, quan un apunta cap a aquesta com a causant de les carències per assolir objectius superiors. Apareix, una rabia atípica, la senyales com a culpable, i és com senyalar-te davant d'un mirall.

Moltes d'aquestes incapacitats temporals, esporàdiques o permanents són fruit dels costums, i això ho he entès llegint a Montaigne.

Els costums per tant, potser un dels grans temes que caldria que em mirés amb atenció.

1 comentario:

  1. Jo tinc la costum de donar un cop d'ull quan conec una cosa nova...aixi que he pasejat per aquesta casa teva virtual, he vist els dibuixos, he llegit les paraules...i t'e vist a tú...tal i com ets...o sia que tens la costum de ser honest amb tú mateix...i aquesta es potser la millor que es pot tenir...tan dolentes no son, les costums, potser cal canviar-les de tan en quant algunes però d'altres han vingut per a quedar-se ...com la de ser honest.
    No sé que m'agrada més, si com escrius o com dibuixes...també em pasa amb un bon amic meu, fotògraf.es diu Angel Ros, es de Tiurana, un poble sepultat sota les aigues del segre al pantà de Rialp...viu a Holanda, es casat i tè dos filles ja adolescents...et poso l'enllaç a les seves imatges, pintades o no, i a les seves paraules...
    http://ros5.wordpress.com/
    Una abraçada, amic meu

    ResponderEliminar